pátek 7. června 2013

Rango: Tomatová polévka + Lososové karbanátky


V dnešním nádherným počasí jsme se šli podívat do hotelové restaurace Rango. Slyšela jsem doposud jenom chválu, a ono není divu, vážně si ji zaslouží.

Tenhle oběd na terásce byl fakt boží.

Dnešní návštěva zmíněné restaurace se mi celý den připomínala. Pořád jsem musela myslet na to, jak moc mi chutnalo. Byla jsem (a stále jsem) nadšená.

Tomatová polévka se sýrem a petrželkou


Tomatová polévka byla vážně super. Nebyla vůbec kyselá, ale ani ne nějak sladká. Byla úplně skvěle dochucená, posypaná petrželkou a prostě mňam. (Moje poslední zkušenost s tomatovou polévkou byla taková, že mě z ní pálilo v krku, chich.) Strouhaný sýr bych klidně oželela, ale nijak extra mi nevadil.

Lososové karbanátky dochucené pažitkou, podávané na míchaném salátu, tatarská omáčky, opečený chléb



Tohle jídlo bylo skvělý. Lososové karbanátky byly super (Říkáte si pitomý karbanátky? Tak to jste je neochutnali…) , ledový salátek se strouhanou mrkví zakápnutý olivovým olejem krásně jídlo odlehčil a opečený chlebík nebo bagetka se k tomu moc hodil/a. Tatarku jsem uvítala, jen mám dojem, že úplně jako homemade nebyla, ale dá se to odpustit. (Pokud jsem se spletla, z celého srdce se omlouvám. ;))
Prostě jídlo, které vás zasytí, a zároveň vám nezatemní mozek, dokud jej nestrávíte.

Byla jsem nadmíru spokojená a příští týden se chystáme znovu. 

Takhle si představuju, že by měli vařit v restauraci, tohle bylo WOW jídlo.

A mám dojem, že si tahle jídla budu muset i doma odzkoušet…
(Prozatím hodnotím deseti hvězdičkami z pěti.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte něco na srdci?