pondělí 10. června 2013

Rango: Špenátová polévka + Marinovaná krkovička

Opět jsme zabrousili do Ranga. Bohužel jsme si dnes nemohli v důsledku krásného deštivého počasí sednout na terásku, a tak jsme se usadili uvnitř.
A co jsem ochutnala tentokrát?
Špenátová polévka 


Polívčička byla podávaná se zakysanou smetanou. Polévka mi chutnala, ale přišla mi málo špenátová. A můj muž řekl, že dělám lepší, takže heč heč heč. (A musím mu dát s nosíkem nahoře za pravdu. Já to ale jako první vyslovit nemohla, že...).

Pečená marinovaná krkovička, podávaná s brokolicí na másle a strouhance


Krkovička byla skvěle šťavnatá, ochucená a přišla mi taková dobře očouzená, měla takovou kouřovou chuť - fakt super záležitost. U brokolice mi vadila ta strouhanka. Vůbec jsem neměla tůšo, že se to takhle připravuje, ale já bych klíďo uvítala tu brokolici jen dušenou nebo zkrátka bez té strouhanky.

Návštěva opět super, ale největší podíl stejně měla moje drahá polovička. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte něco na srdci?